FAQ

Czy muszę zakładać konto w serwisie, żeby dodać ogłoszenie?

Tak, ponieważ konto umożliwia późniejsze zarządzanie ogłoszeniem np. jego edycję, promowanie czy wcześniejsze zakończenie.
Po rejestracji konta w serwisie otrzymasz w mailu link aktywacyjny w który należy kliknąć potwierdzając tym samym aktywację konta.

Co jeśli nie otrzymałem linku aktywacyjnego?

Sprawdź folder SPAM, a jeżeli nie otrzymałeś linku aktywacyjnego do 30 minut od rejestracji napisz do nas podając adres e-mail na który zarejestrowałeś konto.

Co zrobić gdy zapomniałem hasła do swojego konta?

Skorzystaj z opcji przypomnienia hasła dostępnej w oknie logowania. Otrzymasz w mailu link do zresetowania swojego hasła.

Czy korzystanie z serwisu jest płatne?

Ogłoszenie wystawiasz za ile chcesz! Sam o tym decydujesz i w taki sposób wspierasz rozwój serwisu. Aktualne informacje zawsze znajdziesz w cenniku.
Wyszukiwanie ogłoszeń, ich przeglądanie, rejestracja konta i jego posiadanie nic nie kosztuje.

Czym różni się konto indywidualne od biznesowego?

Konto indywidualne jest przeznaczone dla osób fizycznych nie prowadzących regularnej sprzedaży pojazdów.
Konto biznesowe jest dla firm.
Różnica pomiędzy nimi jest w cenie ogłoszenia, zakresie wymaganych danych oraz dostępie do faktury VAT.

Czy moje dane są bezpieczne?

Tak, jest to dla nas bardzo ważne dlatego Twoje dane przetwarzamy z zachowaniem wszystkich przepisów. Więcej na ten temat dowiesz się z naszej polityki prywatności

W trakcie płatności została ona przerwana, co robić?

Powinieneś otrzymać maila z linkiem do dokończenia płatności.
W Twoim koncie w sekcji ogłoszeń oczekujących również możesz dokończyć płatność.

Dokonałem płatności, a moje ogłoszenie nie zostało aktywowane, co teraz?

Jeżeli płatność została przerwana w trakcie i nie doszło do obciążenia rachunku, wtedy do 30 minut otrzymasz od nas powiadomienie mailowe, w którym będzie link do dokończenia płatności.
Jeżeli Twoje konto zostało obciążone opłatą, prześlij nam potwierdzenie obciążenia na adres biuro@turbobryka.pl i napisz jakiego pojazdu to dotyczy. Zweryfikujemy błąd i wystawimy Twoje ogłoszenie niezwłocznie.

Jak mogę otrzymać fakturę za wystawione ogłoszenia?

Faktura za ogłoszenia dostępna jest tylko dla użytkowników posiadających konto biznesowe i jest ona wystawiana automatycznie do 3-ech dni po zakończeniu miesiąca a obejmuje wszystkie dodane ogłoszenia za dany miesiąc.
W przypadku konieczności skorygowania danych lub innego tematu dotyczącego faktury skontaktuj się proszę z nami na adres biuro@turbobryka.pl

Ile zdjęć mogę dodać w ogłoszeniu, w jakim formacie i jaki jest ich maksymalny rozmiar?

Maksymalnie do ogłoszenia możesz dodać 20 zdjęć w formacie JPG lub PNG. Maksymalny rozmiar zdjęcia to 10 MB.

Czy mogę dodać inny plik niż zdjęcie w ogłoszeniu np. PDF?

Na chwilę obecną niestety nie. Ale pracujemy nad tym.

Czy cena w ogłoszeniu to kwota netto czy brutto?

W naszym serwisie chcemy posługiwać się kwotami brutto. Cena wystawionych ogłoszeń powinna być kwotą brutto, jeżeli nie doszło do pomyłki.

Czy mogę dodać ogłoszenie z ceną w walucie obcej np. EUR?

Niestety nie ma takiej możliwości. Cenę można przeliczyć na PLN po kursie średnim NBP

Ile trwa czas emisji mojego ogłoszenia?

Każde ogłoszenie w naszym serwisie jest wystawiane na 30 dni.
Chcąc wydłużyć ten okres wystarczy po jego zakończeniu jednym przyciskiem aktywować je ponownie.

Jak działa i na czym polega promowanie ogłoszenia w TOP10?

Opcja promowania ogłoszenia w TOP10 polega na jego rotacyjnym wyświetlaniu na stronie głównej serwisu. Wyróżnione w ten sposób oferty zmieniają się w określonym czasie, a do wszystkich promowanych ogłoszeń można łatwo przejść bezpośrednio ze strony głównej.
Opcja promowania dostępna jest przez 7 lub 14 dni i jest dodatkowo płatna. Można ją aktywować w każdej chwili zarządzając ogłoszeniem w koncie użytkownika.

Czy mogę wystawić w ogłoszeniu cenę netto pojazdu?

W ogłoszeniu posługujemy się tylko ceną brutto. Jeśli pojazd sprzedajesz na FV napisz o tym w ogłoszeniu i zaznacz ten fakt dodając ogłoszenie w sekcji historia pojazdu.

W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

Wystarczy, że się z nami skontaktujesz, najlepiej na adres reklamacje@turbobryka.pl
Wyjaśnij nam proszę powód oraz podaj czego dokładnie dotyczy zgłoszenie, a my dołożymy starań żeby sprawę rozwiązać szybko i satysfakcjonująco.

Jak mogę usunąć swoje konto?

W ustawieniach Twojego konta jest opcja jego usunięcia. Jeżeli użyjesz tej opcji, dostaniemy taką informację i usuniemy Twoje konto maksymalnie do 30 dni.

Co zrobić jeśli jakieś ogłoszenie narusza regulamin serwisu?

Jeżeli zauważysz ogłoszenie, które narusza regulamin serwisu, łamie prawa autorskie osób trzecich, narusza obowiązujące prawo, niezwłocznie zgłoś nam taką sytuację na adres mailowy biuro@turbobryka.pl lub poprzez formularz kontaktowy wskazując jednoznacznie o jaką treść i w którym ogłoszeniu chodzi (wklej link do ogłoszenia). Mamy obowiązek zareagować na takie zgłoszenie i podjąć odpowiednie działania w tym zakresie włącznie z usunięciem ogłoszenia, a jeśli sytuacja będzie tego wymagać również zgłoszeniem sytuacji odpowiednim organom publicznym.

Nie mogę zalogować się przez konto Google/Facebook, co zrobić?

Podczas logowania się przez zewnętrzne konta pojawia się okienko pop-up. Żeby zalogować się przez swoje konto Google/Facebook musisz w swojej przeglądarce zezwolić na wyświetlanie wyskakujących okien. Opcję tą znajdziesz w ustawieniach swojej przeglądarki.